Veckans Tips!


Kommentarer
Postat av: Mia

hej!

har precis köpt min solhouette sd och är överlycklig för den, och så ser jag din fantastiska sida!

Jag har bara en fråga,, för jag vill ju göra ett par downloads, jag hittade en sida där man kunde ladda ner gratis, men jag fattar inte hur jag skall spara det,, kan du förklara för mig? OM du vill så skicka gärna ett mail.

Tack på förhand

Mia

2011-01-27 @ 20:01:26
URL: http://amiadesign.blogg.se/
Postat av: Silhouette



Hej!



Det borde finnas en mapp som du kan lägga dom eller importera dom. Men om dom är tidigare köpta så

finns det nog en del spärrar som blockerar detta



Mvh



Richard

2011-02-04 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0