Veckans gratismotiv - party card with pocket

Varje vecka delar Silhouette America ut ett gratis motiv - ett ypperligt tillfälle att fylla på förrådet med motiv och utan kostnad dessutom!

Den här veckans motiv kan du använda om och om och om igen. Genom att kombinera det tillsammans med andra motiv från online-shopen kan du göra inbjudningar till alla tillfällen. Hösten är här och det är en av mina favorit årstider. Så det kommer inte som någon överraskning när jag såg den lilla kråkan i onlineshopen, jag blev blixförälskad och bara måste använda den idag.

Söt. eller hur!?


 

Gratismotivet innehåller både inbjudningar och även fickan/kuvertet (som kan användas till en mängd andra tillfällen). När det är dags för att skriva inbjudningarna är det enkelt att handskriva alla detaljer på inbjudningarna eller så kan du skriva ut det på skrivaren. Kanske även att använda print and cut funktionen som jag gjorde här?


Dekorera sedan framsidan på kuvertet och du har en personligt och kreativ partyinbjudning att skicka ut.

Motiven jag använde är:

crow 

funny spectacle mustache


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0