Härliga och ärliga kommentarer!

Tänkte bara dela med oss av en del av dom härliga kommentarer vi har fått i omröstningen på www.craftrobo.se


"Oändliga möjligheternas maskin, upptäcker nya saker fastän jag har haft den i över ett år. Jätteglad att jag hittade denna sida där man bla kan beställa vinyl i en mängd olika färger. Toppen! GOD JUL "


"Naturligtvis har jag Silhouette. En perfekt maskin för scrapbooking och kortmakeri!!!
Det fungerar mycket bra!!!"


"Sen Silhouetet Studioprogrammet har blivit installerat så har Robban blivit mitt bästa redskap!!"


"Jag har haft min CR sedan hösten 2006 och skulle aldrig kunna tänka mig att vara utan den. Vad var mitt liv före craft robon? Den har gett mig så mycket nöje under dessa år och min kreativitet har fått sig en ordentlig skjuts framåt."


"Älskar min Silhouette!! :)"


"Älskar min Silhouette och köper de flesta skärfiler som kommer ut."


"Jag är jättenöjd med min silhouette"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0